Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.
Εγγυήσεις – Επιστροφές Προϊόντων
Ελαττωματικά Προϊόντα – Εγγυήσεις.
Η εταιρεία EPSILON TELEDATA ΙΚΕ EPSILON TELEDATA δεν παρέχει εγγύηση των πωλούμενων προϊόντων. Όλα τα προϊόντα που διατίθενται προς πώληση από την Εταιρεία και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της ETD.GR συνοδεύονται υποχρεωτικά από την εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος με βάση τον μοναδικό σειριακό αριθμό, ή την εγγύηση της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ και είναι ο τοπικός Διανομέας και Αντιπρόσωπος, ή της Εταιρείας που έχει Εισάγει στην Ελλάδα το προιόν, ή της επιχείρησης που εμφανίζεται ως κατασκευαστής («Προμηθευτής»), το, δε, διάστημα της εγγυήσεως και οι όροι ισχύος της εγγυήσεως είναι αυτοί που επίσης ο κατασκευαστής ή ο εισαγωγέας ορίζει. Ο χρόνος της εγγύησης ξεκινά από την ημερομηνία έκδοσης των νόμιμων παραστατικών από την εταιρεία μας προς τους εκάστοτε πελάτες μας και στα οποία αναγράφονται πάντα, τα serial number – service tag των προϊόντων.
Ο αγοραστής μπορεί να ενημερωθεί για τα διαστήματα των παρεχόμενων εγγυήσεων είτε στην επιμέρους σελίδα του κάθε προϊόντος στο σχετικό πίνακα εγγυήσεων, είτε τηλεφωνικά από εκπρόσωπο της εταιρείας μας, αναφέροντας μάρκα και μοντέλο προϊόντος.
Η εταιρεία μας EPSILON TELEDATA, υποχρεούται να παραδώσει το προϊόν με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. Δεν εκπληρώνει την κατά τα ανωτέρω υποχρέωσή της αν το προϊόν που παραδοθεί στον πελάτη δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως: 1. δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από την εταιρεία μας, 2. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση, 3. δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως προϊόντα της ίδιας κατηγορίας με τα δικά μας προϊόντα, 4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που εσείς οι αγοραστές ευλόγως προσδοκάτε από προϊόντα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις ημών (των πωλητών), στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης. Πέραν των δικαιωμάτων υπαναχώρησης, όπως κατωτέρω αναλυτικώς περιγράφονται, ο πελάτης δικαιούται να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη (π.χ. αγαθά σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ή εξατομικευμένα ή ειδικές ή ατομικές παραγγελίες)».
ONOMA | ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ | ΤΗΛΕΦΩΝΟ (ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ) |
---|---|---|
DELL | DELL |
|
HP | HP | 80111225547 / 2109696416 |
LENOVO/MOTOROLA | LENOVO |
|
ASUS | ASUS | 800-848-1322 (only for landlines) / 2111985051 (for mobile and landlines) / Open Hour: Mon-Fri, 09:00-13:00 ; 14:00-18:00 |
TESCOM | TESCOM | 210.95.90.910 / Δήλωση βλάβης (RMA) |
KONICA MINOLTA | KONICA MINOLTA | 210 9919200 / 210 9930090 / email: info@etd.gr |
BROTHER | INTERSYS | 210 9554071 |
CANON | INTERSYS | Επαγγελματικοί Εκτυπωτές: 210.9554007/Οικιακοί Εκτυπωτές: 210.9554071 |
YEALINK | YEALINK | 210 9919200 / 210 9930090 / email: info@etd.gr |
GRANDSTREAM | GRANDSTREAM | 210 9919200 / 210 9930090 / email: info@etd.gr |
BERONET | BERONET | 210 9919200 / 210 9930090 / email: info@etd.gr |
YEASTAR | YEASTAR | 210 9919200 / 210 9930090 / email: info@etd.gr |
MSI | PREMIUM TECH | 212 1041332 / email: support@premiumtech.gr |
AOC | AOC | 211 2343080 / email: greece@aoc-service.com |
VIEWSONIC | CPI | 210 4804500 |
KYOCERA | KCR | 213 099 3941 / email: support@kcrprinting.gr |
LEXMARK | INFOLEX | 210 6722230 |
SAMSUNG | SAMSUNG | 801117267864 / 210 6897691 |
XEROX | XEROX | 210 6029500 |
EPSON | EPSON | 211 199 0089 / https://www.epson.gr/support |
ACER | ACER | 8015002000 /email: support_greece@acer-euro.com |
MICROSOFT | MICROSOFT | 210 5197500 |
LG | LG | Γραμμή Eπικ/νίας Καταναλωτικών προϊόντων: 210 4800 564 (από σταθερό και κινητό) & 801 11 200 900 (από σταθερό) Γραμμή Eπικ/νίας Επαγγελματικών προϊόντων: 210 4800 670 (από σταθερό και κινητό ) & 801 11 500 400 (από σταθερό) |
PHILIPS | PHILIPS | 2111983028 (Δε-Πα: 09:00-18:00) |
HUAWEI | HUAWEI | 2111988000 |
BENQ | CPI | 210 4805800 |
OPTOMA | CPI | 210 4805800 |
APC | APC | 8001162900 |
CYBERPOWER | CYBERPOWER | 210 2841084 |
LEGRAND | LEGRAND | 801 11 850 850 / email: info.technical@legrand.com.gr |
FUJITSU | FUJITSU | 210 6863500 |
KODAK | KODAK | email: eamer_imsupport@kodakalaris.com |
HITACHI | HITACHI | 210 6293155 |
TP-LINK | TP-LINK | 210 6148834 |
KYDOS | KYDOS | 210 6293100 |
DEVOLO | DEVOLO | 2221084387 |
D-LINK | D-LINK | 213 0020353 |
BITDEFENDER | BITDEFENDER | 215 5353030 |
ESET | ESET | 210 7759270 |
LOGITECH | LOGITECH | 2106774512 |
MOTOROLA | MOTOROLA | 2410 555777 |
PANDA | PANDA | 211 1809080 |
RICOH | RICOH | 210 9692424 / 210 9692425 |
GIGASET | GIGASET | 210 6619010 |
ALCATEL | ALCATEL | 210 9919200 / 210 9930090 / email: info@etd.gr |
HTEK | HTEK | 210 9919200 / 210 9930090 / email: info@etd.gr |
SUPERVOICE | SUPERVOICE | 210 9919200 / 210 9930090 / email: info@etd.gr |
SWISSVOICE | SWISSVOICE | 210 9919200 / 210 9930090 / email: info@etd.gr |
WATCHGUARD | DIGITAL SIMA | 210 9919200 / 210 9930090 / email: info@etd.gr |
TP-LINK NEFFOS | TP-LINK NEFFOS | 210 6148834 |
SYNOLOGY | SYNOLOGY | 210 9919200 / 210 9930090 / email: info@etd.gr |
QNAP | QNAP | 210 9919200 / 210 9930090 / email: info@etd.gr |
ANDA SEAT | OKTABIT | 211 88 88 880 |
RAZER | ZEGETRON | 210 6856000 / 211 1809600 / 213 0165510 |
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής του δραστηριότητας, τότε δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το προϊόν στην Εταιρεία στην αρχική του κατάσταση, σφραγισμένο και αμεταχείριστο χωρίς να έχει παραβιαστεί η ταινία ασφαλείας. Στην περίπτωση που απαιτείτε αποστολή με μεταφορικά μέσα για την επιστροφή Ο Πελάτης επιβαρύνετε με τα έξοδα επιστροφής, σύμφωνα με την § 10 του άρθρου 4 Ν. 2251/1994.
Οδηγίες και προϋποθέσεις σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994:
α) Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση εγγράφως εντός 14 ημερολογιακών ημερών επιστρέφοντας το προϊόν.
β) Το δικαίωμα αυτό εκκινεί από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των προϊόντων / αγαθών ή του τελευταίου προϊόντος / αγαθού (για την περίπτωση παραγγελίας πολλών αγαθών με μία παραγγελία που παραδίδονται χωριστά) ή της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου αγαθού (για την περίπτωση ενός αγαθού αποτελούμενου από πολλές παρτίδες ή πολλά τεμάχια (σετ).
γ) Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της δήλωσης υπαναχώρησης ή αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Η δήλωση αποστέλλεται εγγράφως στα ακόλουθα στοιχεία: Με συστημένη επιστολή προς τη «ΕΥΑΓ. ΜΟΥΡΓΕΛΑΣ & ΣΙΑ ΙΚΕ» που εδρεύει στον Άγιο Δημήτριο Αττικής, επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης αρ. 360 Τ.Κ. 17342 ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@etd.gr
δ) Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη ή προσκομίζονται από τον ίδιο τον πελάτη στη διεύθυνση: Λεωφόρος Βουλιαγμένης, αριθμός 360, Τ.Κ. 17342 Άγιος Δημήτριος Αττικής.
ε) Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να έχει απαραβίαστη την συσκευασία και την ταινία ασφαλείας, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται στην άριστη αρχική του κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Ταυτόχρονα, θα πρέπει να επιστρέφονται και τυχόντα επιπλέον δώρα που συνοδεύουν τα πωλούμενα προϊόντα.
στ) Για να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
ζ) Ο Πελάτης πρέπει να εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του προϊόντος σ’ αυτόν.
Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επικοινωνείτε με τη εταιρεία μας στα τηλέφωνα 2109919200.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
α) στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα της EPSILON TELEDATA ΙΚΕ EPSILON TELEDATA και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
β) στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή.
γ) στις περιπτώσεις προϊόντων τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. ακουστικά, hands free κλπ)
δ) στις περιπτώσεις προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί, π.χ. έχουν εξατομικευτεί με την καταχώρηση (registration) της συσκευής (smartphones)
ε) στις περιπτώσεις που τα προϊόντα είναι, σφραγισμένα ηχητικά έγγραφα ή σφραγισμένα έγγραφα βίντεο ή σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση και ειδικότερα: α) CD, β) DVD, γ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα, δ) ανοικτά αναλώσιμα (μελάνια, χαρτιά, CD, DVD κ.τ.λ.) ε) ανοικτά προγράμματα/software και παιχνίδια (games), στ) συνδέσεις internet και κινητής τηλεφωνίας, ζ) προϊόντα που περιέχουν σύνδεση internet η οποία έχει ενεργοποιηθεί, η) συσκευές κινητών τηλεφώνων με συμβόλαιο γενικώς, θ) συσκευές κινητών τηλεφώνων χωρίς συμβόλαιο εφόσον έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, ι) προϊόντα από το οποία λείπει το σειριακό νούμερο, ιβ) εκτυπωτές που έχουν χρησιμοποιηθεί και έχουν καταγραφεί στοιχεία στην μνήμη τους ή έχουν εγκατασταθεί (τρυπηθεί) τα μελάνια τους, ιγ) σκληροί δίσκοι ηλεκτρονικών υπολογιστών όλων των μορφών και με βάση των νέων κανονισμών GDPR, ιδ) προϊόντα κατά παραγγελία του Πελάτη, ιε) λογισμικό που έχει ανοιχθεί και χρησιμοποιηθεί με βάση το ειδικό αριθμό ενεργοποίησης, κλπ.
στ) στις περιπτώσεις συμβάσεων υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
ζ) στις περιπτώσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχομένου πάνω σε υλικό μέσο, εφόσον η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί εμπρόθεσμα το προϊόν στη EPSILON TELEDATA ΙΚΕ – EPSILON TELEDATA, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη EPSILON TELEDATA ΙΚΕ – EPSILON TELEDATA με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του.
Τρόποι επιστροφής τιμήματος
α) Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει καταβάλει το τίμημα με αντικαταβολή, τότε η EPSILON TELEDATA ΙΚΕ – EPSILON TELEDATA θα καταβάλει το οφειλόμενο ποσό μέσω τραπεζικής κατάθεσης και μόνον για την αξία του προϊόντος.
β) Σε περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η εταιρεία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια για την επιστροφή – αντιλογισμό της συναλλαγής, κατόπιν, δε, της ενημέρωσης της τράπεζας παύει κάθε ευθύνη της εταιρείας για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.
γ) Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από το κατάστημα της εταιρείας και μέσω μόνον τραπεζικής μεταφοράς σε λογαριασμό του Πελάτη.
δ) Στην περίπτωση που τα προϊόντα αγοράσθηκαν με καταναλωτικό δάνειο δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων λόγω της αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο Πελάτης δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η EPSILON TELEDATA ΙΚΕ – EPSILON TELEDATA να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη, τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής ή αποζημίωσης της αξίας του προϊόντος λόγω φθοράς ή βλάβης του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη καθώς επίσης και το πιθανό κόστος επαναποθήκευσης το οποίο θα αφαιρείται από όλες τις επιστροφές προς επιστροφή χρημάτων ή αξίες δώρων που συνόδευαν τα πωλούμενα προϊόντα και δεν επιστράφηκαν μαζί με αυτά. Η EPSILON TELEDATA ΙΚΕ – EPSILON TELEDATA σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής, είτε με φθορά ή βλάβη του προϊόντος).
Ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός του νόμιμου χρόνου και να επιστρέψει το προϊόν και ενώπιον του φυσικού καταστήματος της EPSILON TELEDATA ΙΚΕ – EPSILON TELEDATA.
Σε κάθε περίπτωση ο Πελάτης θα αποζημιώνετε άτοκα από την EPSILON TELEDATA ΙΚΕ – EPSILON TELEDATA και μόνον έως την αξία αγοράς του προϊόντος και σύμφωνα με τα προαναφερόμενα, και ουδεμία άλλη απαίτηση μπορεί να ασκήσει ο πελάτης έναντι της Εταιρείας.
Ο πελάτης πριν από τη παραγγελία οφείλει να ενημερώνεται για τους όρους που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα ETD.GR και κάθε παραγγελία του αυτομάτως είναι και αποδοχή των όρων.
Η Εταιρεία EPSILON TELEDATA ΙΚΕ – EPSILON TELEDATA, έχει πελατοκεντρικό χαρακτήρα και λειτουργεί καθημερινά για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της και πάντα κατόπιν συνεννόησης επιλύει κάθε πρόβλημα που τυχόν προκύπτει.